Компанія ЕНЕКО ТЕХ, що є комплексним інтегратором систем обліку електроенергії та інших ресурсів, окрім консалтингу, проектування і впровадження пропонує своїм клієнтам післяпродажне технічне обслуговування, яке задіяне в системі устаткування. Зрозуміло, під час установлення і тестування системи наші фахівці дуже ретельно підбирають і перевіряють обладнання, що входить у встановлювану АСКОЕ/ЛУЗОД, але все-таки ризик збоїв через зовнішні чинники існує. До них можна віднести погодні явища, перебої в подачі електроенергії та інші непередбачені обставини, які можуть вплинути на працездатність системи обліку. При цьому важливо пам'ятати, що енергопостачальна компанія щодня (за часів ранкового і вечірнього максимуму) проводить контроль потужності, і якщо виявляє перевищення контрольного значення, виставляє штрафні санкції (наприклад, ПАТ «Київенерго» встановлює тариф за 1 кВт – 30,93 грн). Усе це може спричинити збитки для підприємства, що використовує систему обліку електроенергії АСКОЕ чи ЛУЗОД.
Тут і доводить свою ефективність технічне обслуговування систем, яке пропонує компанія «Енеко», забезпечуючи постійне і безперебійне функціонування системи обліку.
Розглянемо приклад з АСКОЕ і ЛУЗОД детальніше: обидві вони є системами, що здійснюють збір і передачу даних зі споживання електроенергії в енергопостачальну організацію і на комп'ютер енергетика за допомогою GSM-зв'язку. Таким чином, технічне обслуговування як АСКОЕ, так і ЛУЗОД фахівцями компанії ЕНЕКО ТЕХ включає в себе такі функції, як:
• щоденний контроль передачі даних енергопостачальній компанії і на комп'ютер енергетика;
• контроль споживання потужності – прогнозування і повідомлення про можливе перевищення максимумів потужності;
• постійну перевірку і контроль працездатності устаткування АСКОЕ/ЛУЗОД;
• оперативне налаштування комунікаційних каналів і проведення конфігурації устаткування АСКОЕ/ЛУЗОД;
• у разі потреби – демонтаж обладнання, яке вийшло з ладу, і монтаж нового;
• надання консультаційної і практичної допомоги в роботах, пов'язаних із модернізацією і розширенням існуючої системи АСКОЕ/ЛУЗОД;
• в разі виявлення недоліків у роботі АСКОЕ/ЛУЗОД – вживання заходів з їхнього усунення й відновлення нормальної роботи системи обліку впродовж п'яти робочих днів.
Вартість технічного обслуговування – індивідуальна для кожної системи, оскільки залежить від багатьох її параметрів і чинників. Пам'ятайте: системи обліку є ефективні лише при їхній стабільній роботі та кваліфікованому обслуговуючому персоналі.
Довіряйте професіоналам!